Regulamin Konkursu „Wieprzowina z klasą” i polityka prywatności

§1 Postanowienia Ogólne

  1. Organizatorem konkursu jest Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego z siedzibą w Warszawie (00-478) przy Al. Ujazdowskich 18/16, wpisana do KRS pod nr 0000246895.
  1. Koordynatorem konkursu jest RED BARON Brand Support Sp. z o.o. z siedzibą w Świdnicy (58-100) przy ul. Trybunalskiej 11-13, wpisana do KRS pod nr 0000676688.
  1. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, ani grą, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U.2009.201.1540 z późn. zm.). 
  1. Niniejszy regulamin określa zasady konkursu „Wieprzowina z klasą”.

§2  Miejsce organizacji konkursu

  1. Konkurs jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  1. Strona internetowa konkursu : www.wieprzowinazklasa.pl  oraz www.znakdobregomiesa.pl/konkurs
  1. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie internetowej www.wieprzowinazklasa.pl oraz www.znakdobregomiesa.pl/konkurs

§3 Uczestnicy Konkursu 

  1. Uczestnikami Konkursu mogą̨ być́ wyłącznie uczniowie ponadpodstawowych szkół rolniczych.
  1. Uczestnikami Konkursu nie mogą̨ być́ pracownicy, rodziny pracowników, ani osoby pozostające w stosunku zlecenia lub w innym stosunku prawnym, do którego stosuje się̨ przepisy o zleceniu z Organizatorem Konkursu i  Koordynatora Konkursu.
  1. Od osób niepełnoletnich wymagana jest zgoda opiekunów prawnych na udział w konkursie i przeniesienie praw autorskich zg. §9.

§4 Jury Konkursu

  1. Nad prawidłowym przebiegiem Konkursu i przyznaniem nagród czuwają̨ Osoby Odpowiedzialne powołane przez Koordynatora (Jury). 

W skład Jury wchodzą̨ : przedstawiciel Organizatora, przedstawiciel Koordynatora oraz przedstawiciel Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

§5 Czas Trwania konkursu 

  1. Konkurs trwa do 11 grudnia 2024 roku do 14 stycznia 2025 roku.
  1. Ogłoszenie Zwycięzców nastąpi do dnia 31.01.2025 roku i będzie miało miejsce na stronie internetowej Konkursu.
  1. Laureaci konkursu zostaną także poinformowani o wygranej przez Koordynatora drogą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

§5 Zasady konkursu 

  1. Przedmiotem konkursu jest stworzenie filmów o długości od 30 do 120 sekund o tematyce: 

– Hodowla trzody chlewnej w systemie QAFP.

– Przetwórstwo mięsa wieprzowego i produkcja wędlin w systemie QAFP.

– Walory smakowe mięsa wieprzowego wytworzonego w systemie QAFP.

  1. Filmy będą przekazywane Koordynatorowi w formie linków do filmów opublikowanych na serwisie Youtube poprzez stronę internetową konkursu. Filmu muszą zostać opublikowane na Youtube w formie publicznej.
  1. Filmy będą publikowane na stronie internetowej konkursu 

§6 Przystąpienie do konkursu

Aby przystąpić́ do Konkursu należy: 

  1. Spełniać kryterium Uczestnika konkursu zgodnie z §3 Regulaminu.
  1. Zapoznać́ się̨ z Regulaminem Konkursu, który znajduje się̨ na stronie internetowej konkursu.
  1. Przesłać poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej konkursu link do filmu.
  1. Przesłać w formularzu zgłoszeniowym na stronie internetowej konkursu imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail oraz dane Szkoły Rolniczej do której się uczęszcza (nazwa szkoły, klasa).

§7 Wyłonienie Zwycięzców

  1. Celem postawionym przed uczestnikami Konkursu jest stworzenie oryginalnego filmu związanego tematyką Konkursu.
  1. W Konkursie nagradzane są̨ najciekawsze i najbardziej pomysłowe prace.
  1. Decyzję o wyborze 3 zwycięzców podejmuje Jury w 100% samodzielnie na podstawie subiektywnej oceny estetycznej przesłanych prac konkursowych. Nie ma możliwości podważenia obiektywności wyboru najlepszych zgłoszonych prac konkursowych, gdyż̇ wybór będzie zupełnie subiektywny i informujemy o tym otwarcie. 
  1. Decyzję o wyborze 1 „zwycięzcy” podejmą internauci głosując na najlepszy film na stronie internetowej Konkursu w dniach 14-21 stycznia 2025. Zwycięzca otrzyma w ten sposób „nagrodę publiczności”.
  1. Imiona i nazwiska laureatów zostaną̨ opublikowane na przez Koordynatora na stronie internetowej Konkursu w terminie do dnia 31.01.2025.

§ 8. Nagrody w konkursie

  1. Nagrody przewidziane w Konkursie to 4 kamery GoPro Hero 13 o łącznej wartości 7000 zł .
  1. Nagrody zostaną przekazane Laureatom konkursu w terminie 14 dni od ogłoszenia wyników.

§ 9 Oświadczenia Uczestnika konkursu

  1. Zgłaszając się̨ do Konkursu, Uczestnik oświadcza i potwierdza, że zgłoszona przez niego praca konkursowa jest jego autorstwa oraz, ze przysługują̨ mu autorskie prawa majątkowe i osobiste do taj pracy, w tym prawo do wysyłania jej na Konkurs oraz prawo do wykorzystania wizerunku osób występujących w filmie konkursowym.
  1. Zgłaszając się do Konkursu uczestnik udziela Organizatorowi bezterminowej, nieodpłatnej licencji do użytkowania, zmian, publikowania i zapisywania oraz przechowywania filmu wysłanego na Konkurs oraz nieodpłatnie przekazuje Organizatorowi prawa, o których jest mowa w §9 pkt. 1. 

§ 10 Dane osobowe 

Administratorem danych osobowych uczestników Konkursu jest Koordynator. Dane osobowe przekazane Koordynatorowi przez uczestników Konkursu będą̨ przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Konkursu. Dane osobowe mogą̨ być́ także przetwarzane, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów administratora 

§ 11 Zmiany w konkursie

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu nawet w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie umieszczona na stronie internetowej Konkursu. Zmiany wchodzą̨ w życie z dniem ich ogłoszenia.

§ 12 Koszty przesyłania filmów

Organizator nie ponosi kosztów związanych z dostarczeniem zgłoszeń́ konkursowych przez uczestników Konkursu. 

§ 13 Problemy techniczne

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne, powstałe w trakcie przesyłania zgłoszeń́ konkursowych i wynikające z nich opóźnienia w nadejściu zgłoszeń́. 

§ 14. Koszty przekazania nagród konkursowych.

Koordynator ponosi koszty przekazania nagród przyznanych w Konkursie. 

§ 15 Obowiązku skarbowe.

Wszelkie obowiązki skarbowe z przyznania nagród w konkursie znajdują się po stronie Koordynatora.

§ 16 Zmiany terminów

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów: rozpoczęcia i zakończenia dodawania zgłoszeń́ konkursowych, rozpoczęcia i zakończenia głosowania oraz publikacji wyników Konkursu. 

§ 17 Naruszenia regulaminu

W przypadku naruszenia Regulaminu przez Uczestnika, Osoby Odpowiedzialne powołane przez Organizatora mogą̨ go wykluczyć́ na każdym etapie Konkursu. 

§ 18 Kwestie nieuregulowane regulaminem

W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się̨ przepisy kodeksu cywilnego. 

§ 19 Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące Konkursu kierować należy na adres korespondencyjny Koordynatora lub na adres poczty elektronicznej w terminie 14 dni od zakończenia Konkursu.
  1. Reklamację będą rozpatrywane przez koordynatora w ciągu 14 dni.

§ 20 Akceptacja regulaminu konkursu.

Zgłoszenie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją warunków zapisanych w niniejszym Regulaminie. 

§ 20 Polityka RODO

Polityka RODO Koordynatora jest dostępna pod adresem : www.wieprzowinazklasą.pl/polityka-prywatnosci